تصادف

چرا به بیمه عمر نیاز دارم؟

بیایید داستانی را مرور کنیم که الهام بخش شما باشد و شما را در مورد فرزندانتان فعال کند!

احمد پس از برخورد با یک اتومبیل و تصادف کوچک در خیابان ، نسبت به آینده فرزندانش احساس ناامنی کرد. فکر می کرد اگر تصادف شدیدی می کرد یا خدای نکرده به خاطر جراحات ناشی از تصادف جان می داد، چه کسی مراقب فرزندانش بود! اما یادش آمد که بیمه عمر داشت که تا حدی او را آرام می کرد.

بعد به فکر همسرش افتاد که بیمه عمر نداشت. او از این منظر تحلیل کرد که اگر برای همسرش نرگس اتفاقی بیفتد چه؟ آیا او آنقدر با درایت خواهد بود که به تنهایی از فرزندانش حمایت کند؟

او با مشاور خود در مورد این عدم اطمینانی که با آن روبرو بود مشورت کرد.
با توجه به وضعیت فعلی بودجه خانواده به این فکر میکرد که :
– فقط برای خودش
– برای خودش و نرگس (همسرش)
– برای همه اعضای خانواده (احمد، نرگس،سعید و سمیرا)

بیمه نامه عمر تهیه کند،

احمد (صاحب بیمه) در نهایت با توجه به محدودیت های مالی فعلی بودجه خانواده و توصیه مشاورش محسن تصمیم گرفت در اولین فرصت برای فرزندانش (سعید و سمیرا) هم بیمه نامه بارزش تهیه کند ولی فعلا برای همسرش نرگس (بیمه شده) بیمه نامه عمری با ارزش تهیه کرد. که جدول آن را در زیر میبینید:

شرایط و ضوابط این بیمه نامه بیان شد که در صورت مرگ همسرش ، فرزندان سعید و سمیرا (ذینفعان) باید مبلغ  (غرامت فوت600میلیون سال اول تا1میلیاردو300میلیون پایان قرارداد) دریافت می کردند.

 

زمانی که آنها بیمه را خریدند، نرگس در سلامت کامل بود و هنوز از سلامت کامل برخوردار است. با این حال، مادرش در سن 65 سالگی به دلیل سرطان سینه به شدت بیمار شد.

 

تجزیه و تحلیل نیازهای شخصی: اکنون احمد دیگر هیچ نگرانی در مورد امنیت آینده مالی فرزندانش ندارد زیرا آنها در برابر هر گونه اتفاق ناگواری که ممکن است در آینده برای احمد یا نرگس باشد در قبال حق بیمه ای معادل 1میلیون تومان (هرکدام 500هزارتومان)محافظت میشوند.

محسن گلشن نژاد
مشاور و نماینده بیمه پاسارگاد
09128695386

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد های آنلاین
مشاهده همه نظرات
0
عاشق دیدگاه شما هستیم، بهترین راه برای دلگرمی تیم پشتیبانی است.x
کلیک کنید