محله ستارخان کجا است؟

اگر ساکن تهران هستید، حتماً نام محلهٔ ستارخان را شنیده‌اید. محله‌ای پرطرفدار در غرب تهران که در جنوبی‌ترین بخش منطقهٔ ۲ شهرداری تهران واقع شده است. این محله به دلیل نزدیکی به سه بزرگراه اصلی و قرارگرفتن در شاهراه ارتباطی بخش غرب به مرکز پایتخت همیشه مورد توجه جویندگان خانه بوده است. به همین دلیل قیمت خانه در ستارخان تهران، تحت‌تاثیر موقعیت ممتاز آن قرار می‌گیرد.

محله ستارخان پاتوق رستوران‌گردها نیز هست و رستوران معروف نشاط و بستنی بابا رحیم در این محله واقع شده است. همچنین در این محله وجود چندین مغازهٔ فروش لوازم روشنایی، فرش و لوازم و قطعات یدکی خودرو به همراه بازارچه سنتی در زیر پل یادگار امام، امکانات رفاهی خوبی را برای ساکنان محلی فراهم کرده است.

این محله از شمال با محلهٔ گیشا و مرزداران شرقی، از غرب با فلکه یکم صادقیه، از شرق با محله فاطمی و از جنوب با محلهٔ تهرانسر همسایه است. سه بزرگراه چمران در سمت شرق، شیخ فضل‌الله در سمت غرب و جلال‌آل‌احمد در سمت شمالی این محله قرار دارد. محلهٔ ستارخان به طور کامل در منطقهٔ ۲ شهرداری تهران قرار گرفته و نواحی ۲، ۳و ۴ شهرداری تهران در این محله واقع شده‌اند.

طراحی شده با بترداکس

کلیک کنید