موفقیت | رژیم ذهنی ۲۱ روزه موفقیت مالی، سلامتی، معنوی، شغلی 

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۹ دقیقه است.


رژیم ذهنی ۲۱ روزه موفقیت مالی، سلامتی، معنوی، شغلی …

زمان آن رسیده که رژیم تان را شروع کنید.

ما آن را رژیم ذهنی ۲۱ روزه می نامیم.

بهترین عادتی را که می‌توانید در خود رشد دهید این است که هرروز روشی سازنده و موثر را آغاز کنید که شما را برای موفقیت بزرگ تری که در پیش رو دارید آماده سازد.

آیا می‌خواهی رویاهایت محقق شود؟

  • آیا دوست داری از آنچه هستی به آنچه می‌خواهی باشی، تبدیل بشی؟

  • آیا می خواهی از فقر، نداری و بدهکاری به اوج تمول و ثروت برسی؟

  • آیا واقعا تو قصد داری بودن، شدن و داشتن را به زیباترین شکل ممکن صرف کنی؟

آیا … و هزاران آیای دیگر همه یک شاه کلید و فرمول دارد!!!

فرمول موثر و موفقیت آمیزی که برای من و هزاران نفر دیگرموثر بوده است به این صورت است که مسیر فکری شما را از فقر به ثروت می‌برد، زندگی شما را از یاس و بی هدفی به امید و موفقیت سوق می دهد و کلا زلزله ای در زندگی شما ایجاد می‌کند.

اما نقش شما در این فرمول چیست و چکار باید بکنید؟ نترسید. کار سختی نیست! کافی است تصمیم بگیرید که این فرمول را به مدت ۲۱ روز بکار بگیرید. دقت کن! نگفتم ۲۱ روز آزمایش کنی؛ فرض کن که این فرمول جادویی یک قانون محض است و شما مجبوری ۲۱ روز از آن پیروی کنی و خیلی جدی و بی چون و چرا اجرایش کنی. قبل از اینکه اظهار نظری درمورد عمل کردن یا نکردن این فرمول نمایید تضمین و قول من به شما این است که با بکارگیری این شیوه به مدت ۲۱ روز, تمام جهان شما و تمام زندگی شما در مسیر مثبتی به گونه ای تغییر خواهد کرد که حتی نمی توانید هم اکنون آن را متصور شوید. فردا خیلی دیر است. از همین امروز شروع کنید و این فرمول هفت مرحله ای انقلابی را در ۲۱ روز آینده تکرار کنید تا به یک عادت بی قید و شرط در زندگی شما بدل شود:

موفقیت-مالی،موفقیت،انگیزه،هدفگذاری،مدیریت-زمان

۱- سحر خیز باشید:

هر صبح دو ساعت قبل از آنکه جایی باشید از خواب بیدار شده و اولین ساعت طلایی را روی خود و ذهن تان سرمایه گذاری کنید. ما هر روز ساعت‌های زیادی را بیهوده از دست می دهیم. اگر شما یک ساعت زودتر بیدار شده و کارهایی که در زیر به آنها اشاره خواهد شد را انجام دهید، جلوی هدر رفتن ساعتهای زیادی را خواهید گرفت.

 

۲- همان اول صبح سوخت گیری انگیزشی کنید:

قبل از آنکه تلویزیون و یا رادیو را روشن کنید و یا روزنامه بخوانید حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه رو به خواندن مطالب انگیزشی و الهام بخش و آموزنده اختصاص دهید. من شخصا در صبح ترجیح می دهم که به مطالعه مطالب الهام بخش بپردازم زیرا این مطالب شما را برای تمام روز برانگیخته نگاه می دارد.مطمئن شوید که اولین چیزی را که در صبح به ذهن خود راه می دهید (افکار) : مانند اولین غذایی که میل می کنید، حتما آب پرتقال، شیر و یا چیز سالم دیگری باشد. اولین چیز ذهنی که مصرف مینمایید نیز باید چیز مثبت و سالم و هم راستا با سبک زندگی که می‌خواهید زندگی نمایید، باشد. (پیشنهاد می شود عضو “کانال تلگرام روانشناسی موفقیت” شده و پیامهای متنی و صوتی تصویری انگیزشی و موفقیت دریافت کنید.)

۳- یادداشت اهداف:

بعد از کامل کردن مرحله شماره ۲ یعنی مطالعه انگیزشی صبحگاهی تان، یادداشت های الهام بخشی را بردارید و ۱۰ تا ۱۵ هدف برترتان را بصورت فعل “زمان حال حاضر” یادداشت نمایید, دقیقا به شکلی که انگار به آنها دست یاقته‌اید .

هدف های مقدس خود را اینچنین بنویسید:

  • “من ۱۰۰ میلیون تومان در سال درآمد دارم.”
  • “وزن من ۷۵ کیلوگرم است و من فوق العاده متناسب هستم.”
  • ” من با بی ام دابلیو (X۴)مشکی، رانندگی می کنم.”
  • ” من در خانه زیبایی به مساحت ۳۵۰ متر مربعی زندگی می کنم “
  • و غیره.

لیست هدف هایتان را هر روز صبح بدون ارجاع دادن به هدف هایی که روز قبل نوشته اید , باز نویسی نمایید این موضوع فاکتور موفقیت بسیار مهمی برای شما به منظور دستیابی به موفقیت است. من با افرادی در دوره‌های آموزشی خودم ملاقات کرده‌ام که بیان کردند که این روش به تنهایی , درآمد آنها را حد اقل دو برابر کرده است . و زندگی آنها را در کمتر از ۲۱ روز متحول ساخته است . نوشتن و بازنویسی اهداف, هر روز و هر صبح قبل از آنکه روزتان را آغاز نمایید، معجزه می کند.

۴- هر روز پیشاپیش برنامه ریزی نمایید:

بعد از آنکه اهدافتان را بازنویسی نمودید, برگه سفیدی بردارید و شروع به لیست برداری از هر آنچه که در روز باید انجام دهید نمایید. سپس مروری در لیست خود نموده و آن را بر اساس اولویت, ارزش و اهمیت مرتب کنید. زمانیکه من لیست خودم را مرتب می کنم, همواره از خودم می پرسم : اگر قرار باشد که برای یک ماه بیرون از شهر باشم، چه کاری است که می خواهم مطمئنا به انجام برسد؟ دور آن را خط می کشم و از آن کار به عنوان برنامه کاری شماره یکم آغاز می کنم. در برابر وسوسه انجام دادن چیزهای کوچک، راحت و غیر مهم در ابتدا, مقاومت نمایید. بر روی انجام وظایف بزرگ و مهم تمرکز نمایید و تصمیم بگیرید تا پایان انجام کار, آن را ترک نکنید این موضوع باعث جهش عظیمی در روز می گردد.

۵- مهمترین کارت را بلافاصله شروع کن:

حالا نوبت اقدام است. اما کدام کار را باید اول انجام دهید؟ قبل از آنکه هر کار دیگری انجام دهید, تصمیم بگیرید که با ذهنی یکپارچه بر روی آن یک کار (مهمترین و ضروریترین و با ارزشترین کار آن روز) تمرکز نمایید تا زمانیکه به انجام برسد. زمانیکه کار اصلی خود را به عنوان اولین چیز در صبح در طی زمان طلایی , آغاز و به پایان می رسانید جریان انرژی از اعتماد به نفس را تجربه خواهید کرد که سبب آزاد شدن “اندروفین” در مغز شما می گردد که شما را در کارهای دیگر کمک خواهد نمود و بهروری شما را به طور چشمگیری برای باقیمانده روز افزایش خواهد داد. در حقیقت, هنگامیکه کار اصلی را بعنوان اولین کار شروع و به پایان می‌رسانید, شما در واقع سبب خلق تجربه ای به نام “جریان سیال ذهن” می شوید در “جریان” شما در سطح بالاتری عمل می‌کنید. کارهای بیشتری را به انجام می رسانید و خلاق تر, مثبت تر و با انرژی تر می‌گردید. یکی از دلایل مهم برای افراد با عملکرد بالا این است که همواره این کار را انجام می‌دهند.

موفقیت-مالی،موفقیت،انگیزه،رژیم-ذهنی،مدیریت-زمان

۶- فایل صوتی آموزشی گوش کنید:

آیا می دانید هرکدام از ما در طول روز، چقدر زمان تلف شده داریم؟ شما چند ساعت وقت بیکاری دارید؟ چقدر تلویزیون می بینید؟ هر روز چند ساعت از وقت خود را در سرویس اداره می گذرانید؟

کار عملی: پیشنهاد می کنم حتما این کارو انجام بدین.

زمانهای بیکاری روزانه خود را برای یک روز کاری و یک روز تعطیل محاسبه کنید. در یک هفته چند ساعت، یک ماه چند ساعت؟ برای یک سال چقدر وقت تلف می کنید؟ در هر فرصت بیکاری و یا رانندگی، به یک برنامه آموزشی صوتی گوش کنید. رادیو و تلویزیون را خاموش نگه دارید. بطور متداوم ذهن خود را با خوراک‌های ذهنی با کیفیت بالا که به شما الهام و انگیزه بیشتری می بخشد تا بهترین تان باشید, تغذیه نمایید. این یک روش عالی برای بهبود رشد شخصی تان در تمام دوره زندگی می باشد.

بر اساس مطالعه تحقیقاتی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی, میانگین زمان رانندگی افراد بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ساعت در سال می باشد. این یعنی شما در هر سال بطور متوسط اندازه زمان یک تا دو نیمسال دانشگاهی (ترم) را در ماشین خود به سر می برید. شاید اگر آماری از مردم تهران و شهرهای بزرگ ایران تهیه می شد، این زمان خیلی بیشتر بود!!! شما می‌توانید تنها با گوش دادن به برنامه های آموزشی صوتی, تبدیل به یکی از بهترین افراد تحصیل کرده در زمینه کاری خود شوید.

مثال واقعی: زمانی که از مدیرعامل یکی از شرکتهای شکلات سازی کشورمان پرسیدم، انگلیسی را کجا به این خوبی آموختی؟ به من پاسخ داد، مدت ۵ سال هر روز در مسیر رفت و برگشت به کارخانه من کاست‌های آموزش زبان گوش می‌کردم.

۷- برای کارهای تان حس فوریت قرار دهید:

از یک کار به کار دیگر سریع تر حرکت نمایید. وقت تان را هدر ندهید. تشریفات را کنار بگذارید و هرچه سریع تر اقدام کنید. اگر سرعت در انجام کارها را به یک عادت در خود بدل کنید، انرژی بیشتری برای کارهای بعدی خواهید داشت و همچنین کارهای بیشتری را در روز به پایان می‌رسانید. کار انجام شده بیشتر، احساس بهتری در شما بوجود آورده و احساس بهتر انرژی و انگیزه ادامه این روند را در شما حفظ می کند. با ایجاد اولویت و فوریت در طی انجام کارها، احساس کنترل بیشتری نسبت به زندگی خواهید کرد و خود را بیشتر دوست داشته و احترام خواهید گذاشت.

امروز تصمیم بگیرید که “رژیم ذهنی ۲۱ روزه” را برای ۲۱ روز آینده بکار بگیرید. فردا بسیار دیر است.

به شما قول می دم که این رژیم می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

منبع :

برداشتی ازاد از سایت آقای برایان تریسی : www.briantracy.com

razemovafaghiat.com

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد های آنلاین
مشاهده همه نظرات
0
عاشق دیدگاه شما هستیم، بهترین راه برای دلگرمی تیم پشتیبانی است.x
کلیک کنید