9 استراتژی ساده و موثر برای فروش بیشتر

#فروش باید آسان باشد، فکر نمی کنید؟ به خصوص زمانی که محصول مناسبی برای بازار مناسب داشته باشید. و با این حال… بسیاری از فروشندگان تمایل دارند این کار را دشوار کنند در حالی که آنقدرها هم پیچیده نیست. آنها تلاش و زمان زیادی را صرف می کنند. چرا آن ها این کار را انجام دادند؟ زیرا آنها به سادگی #استراتژی_فروش ندارند.

نوع یا اندازه #کسب_و_کار شما مهم نیست. توسعه و اجرای استراتژی های فروش برای عملکرد خوب هر کسب و کاری ضروری است. علاوه بر این، اگر ابزار اولیه برای بستن فروش را نداشته باشید، پول و اعتبار خود را از دست خواهید داد.هر چیزی که می فروشید، این استراتژی فروش شماست که باعث می شود مشتری کسب و کار شما یا برعکس یکی از رقبا را انتخاب کند.



با این استراتژی های فروش، می توانید میزان فروش خود را با کارایی افزایش دهید.

#کارایی_فروشنماد «مورد تأیید انجمن»

1. دست از آزار و اذیت بردارید!

فروشندگان مستقیماً سر اصل مطلب می روند. یک فروشنده خوب در زمان مناسب در مورد محصول خود با شما صحبت خواهد کرد. به عنوان مثال، در Efficy، اولین باری که با یک مشتری بالقوه تماس می گیریم، چیزی شبیه به این می گوییم:

“از آشنایی با شما خوشحالم، ژاک! حدس می‌زنم شما اطلاعات تماس خود را در وب‌سایت ما به ما دادید زیرا می‌خواهید بیشتر بفروشید، درست است؟ در Efficy، ما در مورد بهبود بهره وری مشتریان خود وسواس داریم. این یکی از دلایلی است که ما ابزار مدیریت مشتری خودمان را توسعه داده ایم که ممکن است به آن علاقه مند باشید. شما می توانید درآمد بیشتری ایجاد کنید و کارکنان شما احساس سازماندهی بهتری خواهند داشت. آیا می خواهید کمی بیشتر در مورد نحوه عملکرد کسب و کار خود به من بگویید و من تمام کارهایی که Efficy می تواند برای شما انجام دهد را برای شما توضیح خواهم داد؟ ”

یکی از راه های فروش بیشتر این است که سخنرانی فروش خود را از طریق تلفن آماده کنید. این امکان وجود دارد که مشتری خود را تا حد امکان در محصول یا خدمات خود مشارکت دهید و به او بفهمانید که هدف اصلی شما ارائه کمک به او است!

2. آنچه را که می فروشید کنترل کنید

یک گام اساسی برای هر استراتژی تجاری موفق این است که بدانید چه چیزی را می خواهید بفروشید. اگر از ویژگی های محصول خود یا تمام مزایایی که برای مشتریان به ارمغان می آورد ندانید، نمی توانید به سوالات احتمالی مشتریان پاسخ دهید یا به اعتراضات آنها رسیدگی کنید.

برای پاسخ به هر سوالی در مورد موضوع، از موارد فروش استفاده کنید یا محصول/خدمت را آزمایش کنید.

3. زبان مخاطب خود را بپذیرید

چه محصول شما ساده باشد چه پیچیده، وظیفه شما یافتن راهی ساده و سرراست برای توصیف آن برای هر کسی است. مردم دوست دارند مسائل را سریع بفهمند. به آنها احساس باهوشی می دهد. به همین دلیل است که وقتی یک فروشنده روش صحبت از مشتری بالقوه را تطبیق می دهد و اتخاذ می کند، اقدام و خرید آسان تر خواهد بود.

4. یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد

صحبت در مورد ویژگی ها و مزایای یک محصول اغلب توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند. نمایش محصول/خدمت به صورت زنده حتی موثرتر است. وقتی مشتریان بالقوه این فرصت را داشته باشند که خودشان بفهمند که شما چه چیزی را به آنها می‌فروشید، خیلی سریع‌تر خود را فرافکنی می‌کنند و تصور می‌کنند که محصول چگونه زندگی آنها را بهبود می‌بخشد. و همه اینها فرآیند فروش را به حداکثر می رساند.

برای ارائه یک مثال واضح، در Efficy، ما دموهای رایگان وب را سازماندهی می کنیم تا مشتریان ما بتوانند راه حل CRM ما را بدانند. ما به آنها نشان می دهیم که CRM ما چگونه است، از ماژول فرصت (با قیف فروش آن)، نحوه برنامه ریزی فعالیت های فروش (پیگیری قیمت ها، فرصت های فعلی، وارد کردن گزارش تجاری پس از قرار ملاقات، ارسال ایمیل از همان پلت فرم و غیره). ). همه اینها برای اینکه به مشتریان خود نشان دهیم که ما راه حلی چابک و آسان برای فروش آینده آنها هستیم.

5. جلسه جالب و علاقه مند

هدف از گفتگوی شما با مشتری این است که او را درک کنید. با پرسیدن سؤالات درست، پاسخ هایی را دریافت می کنید که به شما کمک می کند بفهمید او به دنبال چه چیزی است. به جای یک مونولوگ ساده که در آن صحبت می کنید، جایی که به تنهایی به توسعه فروش خود می پردازید، فکر نمی کنید که یافتن “درد” این مشتری بالقوه، نیاز او، و سپس به او بفهمانید که این موضوع موثرتر است. با تو این درد از بین خواهد رفت؟ این مرحله همان مرحله ای است که با صلاحیت فرد بالقوه مطابقت دارد.

6. نیازهای آنها را رمزگشایی کنید

هر مصرف کننده منحصر به فرد است. ارضای نیازها و خواسته های او حول یک محصول، خدمات یا تجارت خاص می چرخد. وقتی مشتریان بالقوه (شخصیت) خود را بشناسید، درک اینکه آنها به چه چیزی نیاز دارند و چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید بسیار آسان تر است. با دانستن سن، سطح درآمد، وضعیت تأهل، تحصیلات، محل زندگی، سرگرمی ها و علایق آنها است که می توانید بر بازار تسلط داشته باشید.

7. ابتدا محصول خود را بهبود بخشید

اگر مشتری شما به آن نیاز نداشته باشد، داشتن محصولی که حداکثر کارایی را ارائه می دهد چه فایده ای دارد؟

اینکه بتوانید در مورد مزایای محصول خود تجدید نظر کنید تا آنها را با نیازهای هر مشتری تطبیق دهید، یک روش عالی برای فروش است. مشتریان بالقوه شما تأثیر مثبتی را که محصول/خدمت بر زندگی آنها خواهد داشت، مشاهده خواهند کرد.

8. توصیه ها را دریافت کنید

وفادارترین مشتریان منبع سود خوبی برای شرکت هستند. مطمئنا … اما شما می توانید حتی بیشتر از آنها انتظار داشته باشید! آنها همچنین می توانند به شهرت کسب و کار شما کمک کنند و سفیران شوند. دریافت این نوع ارجاع هنگام استفاده از برنامه ارجاع بسیار آسان است. نکته کلیدی این است که شروع به تشویق مشتریان فعلی خود به استفاده از این برنامه ها کنید. هنوز برنامه ای ندارید؟ نگران نباشید، این یک شرط مطمئن است که می توانید از این مراجع برای تبادل تجربیات در طول رویدادها یا حتی نوشتن نظرات مشتریان استفاده کنید. هیچ چیز بهتری برای متقاعد کردن دوستان یا همکارانشان برای تبدیل شدن به مشتریان محصولات/خدمات شما وجود ندارد.

9. قیمت های خود را تنظیم کنید

قیمت یک عامل تعیین کننده در تصمیم گیری است. ایجاد قیمت های رقابتی ضروری است. اما مراقب باشید… قیمت های شما باید با قیمت های رقبای شما یکسان باشد. اگر پیشنهاد شما ارزش افزوده واقعی به همراه داشته باشد، قیمت های شما حتی می تواند بالاتر باشد. چگونه می توانید ارزش بیشتری برای محصولات خود داشته باشید؟ با استفاده از ابزارهای موثر مانند گارانتی های طولانی، کیفیت محصول/خدمات بهتر، تجربه مشتری بهتر…

به طور خلاصه، یک فروشنده خوب نباید فرآیند فروش را به عنوان سفر خود بداند، یک فروشنده خوب باید راهنمای مشتری در سفر خود باشد. اگر بتوانید آنها را در مقصد یا مثلاً هدف ترغیب کنید، تمام زیبایی مناظری را که در طول مسیر پیدا می کنند به آنها نشان دهید، آنها را تشویق خواهید کرد که به روی شما باز شوند. آنها به محصول/خدمتی که شما ارائه می دهید اطمینان خواهند داشت و خریداری خواهند کرد.

بیا دیگه! بیایید برای فروش بیشتر برویم!

آیا مقاله را دوست داشتید؟ قبل از رفتن… لطفا نظر بدهید
منبع:efficy.com
4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
تازه‌ترین قدیمی ترین
بازخورد های آنلاین
مشاهده همه نظرات
2
0
عاشق دیدگاه شما هستیم، بهترین راه برای دلگرمی تیم پشتیبانی است.x
کلیک کنید