7 نفری که به اندازه کافی دیوانه بودند تا موفق شوند

آنهایی که آنقدر دیوانه هستند که فکر می کنند می توانند دنیا را تغییر دهند، همان هایی هستند که این کار را می کنند.

اینجا به دیوانه‌ها، نامناسب‌ها، شورشیان، مزاحم‌ها، … کسانی که همه چیز را متفاوت می‌بینند – آنها به قوانین علاقه‌ای ندارند…شما می توانید از آنها نقل قول کنید، با آنها مخالف باشید، آنها را تجلیل کنید یا آنها را تحقیر کنید،

اما تنها کاری که نمی توانید انجام دهید این است که آنها را نادیده بگیرید زیرا آنها چیزها را تغییر می دهند … آنها نژاد بشر را به جلو می برند …و در حالی که برخی ممکن است آنها را دیوانه ببینند، ما نابغه می بینیم، زیرا آنهایی که به اندازه کافی دیوانه هستند که فکر می کنند می توانند جهان را تغییر دهند، همان هایی هستند که این کار را می کنند.” – استیو جابز

 

او با اضطراب شدید برخورد کرد. برای بستری شدن او در بیمارستان کافی است. او حس جدیدی از الهام را کشف کرد و آثار مشهور بسیاری تولید کرد، او اکنون مادر مدرنیسم آمریکایی در نظر گرفته می شود.

شکست کسب و کار در سال 1831، متحمل شدن یک فروپاشی عصبی در سال 1836، شکست در رقابت خود برای ریاست جمهوری در سال 1856. آبراهام لینکلن با طرد و شکست بیگانه نبود. او به جای اینکه این نشانه ها را انگیزه ای برای تسلیم بداند، از دست کشیدن از تلاش خود امتناع کرد.

 

بیل گیتس دانشجوی هاروارد بود. او مالک Traf-O-Data بود که یک شکست واقعی بود. با این حال، مهارت و اشتیاق به برنامه نویسی کامپیوتری، این شکست را به پیشگام شرکت نرم افزاری معروف مایکروسافت تبدیل کرد و مرد 31 ساله آن زمان را به جوان ترین میلیاردر خودساخته جهان تبدیل کرد.

 

ورا وانگ نتوانست به تیم اسکیت نمایشی المپیک آمریکا راه یابد. سپس او سردبیر Vogue شد و برای سمت سردبیری از او گذشت. او طراحی لباس عروس را در 40 سالگی آغاز کرد و امروز با صنعت چند میلیارد دلاری، طراح برتر این تجارت است.

 

استیو مارابولی یک سرباز کهنه سرباز است. پس از اخراج افتخاری از نیروی هوایی ایالات متحده، او موقعیت سودآور FBI را رد کرد تا شرکت مشاوره خود را راه اندازی کند. با وجود اینکه در آستانه ورشکستگی قرار دارد.

استیو در ادامه تبدیل به یک رهبر تجاری و دانشمند رفتاری شد. یک مشاور قابل اعتماد برای بسیاری از مدیران عامل و یک نیروی قابل توجه در پشت بسیاری از داستان های برتر موفقیت تجاری امروزی. او 18 میلیون ارزش دارد و توسط مجله Inc. به عنوان “منقول ترین مرد زنده” شناخته شده است.

 

هوندا در زندگی خود با شکست های عظیمی روبرو شد. اولین کار تجاری او شکست خورد و مجبور شد حلقه ازدواج همسرش را به گرو بگذارد تا سرپا بماند. اولین کارخانه او در طول جنگ جهانی دوم بمباران شد. کارخانه دوم نیز اندکی بعد در اثر زلزله ویران شد. امروز هوندا میلیاردها دلار ارزش دارد.

 

گاردنر با آشفتگی، طلاق، زندان و بی خانمانی مواجه شد. او در ادامه شرکت کارگزاری خود به نام Garner Rich & Company را تأسیس کرد. امروز او 60 میلیون دلار ارزش دارد. سفر او در فیلم «تعقیب خوشبختی» شرح داده شد.

 

منبع:thriveglobal.com

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد های آنلاین
مشاهده همه نظرات
0
عاشق دیدگاه شما هستیم، بهترین راه برای دلگرمی تیم پشتیبانی است.x
کلیک کنید