قوانین همسویی با جهان هستی

وقتی با جهان هستی، همسو شوید، مورد حمایت ابر و باد و مه وخورشید و آسمان و زمین و فرشتگان قرار می گیرید.

برای کمک گرفتن از تمام انرژی های جهان هستی و رشد و تعالی، باید ۱۰ قانون زیر را بپذیرید و به آنها عمل کنید:

۱- قانون خلاء :

هر انسانی که خالی شود، قدرتمندتر می شود. خالی شوید از کینه، حسادت، دروغ، نفرت و گناه . هر چه دانش دارید به دیگران یاد بدهید تا درها برای ورود علم جدید باز شود.

۲- قانون حرکت:

هر چیزی که جاری ست قوی‌تر است و هر جا سکون باشد فقر است. آب زلال هم اگر چند روز در جایی راکد بماند به مُرداب تبدیل می شود.

۳- قانون نظم :

در زندگی روی نظم حر کت کنید تا مغزتان هم به این نظم عادت کند. هدف‌هایتان را بنویسید و اقداماتتان را با نظم انجام دهید و باور کنید که با فعالیتهای منظم به نتیجه مضاعف می‌رسید.

۴- قانون پاکی:

یکی از قوانین مهم طبیعت، پاکی است موهبت های الهی جذب ناپاکی‌ها نمی‌شوند. گناه، ناپاکی است و عمر انسان را کم می کند و موهبت‌های الهی را دفع می‌کند .

۵- قانون بارش:

ببارید مهر، ببارید احترام، ببارید دوستی، ببارید عشق، ببارید خنده، ببارید امید. جهان هستی، جهان بخشش است هر قدر دریاها بخار آب بیشتری به آسمان بفرستند، باران بیشتری جذب خواهند کرد.

۶- قانون سحرخیزی:

تمام گیاهان در اولین ساعات روز فتوسنتز می کنند. هر چه سحرخیزتر باشید رزق و روزی شما بیشتر است. طول عمر زیاد، شادمانی، نشاط، زیبایی و آرامش در سحرخیزی است.

۷- قانون جمع:

یکی از راههای همسو شدن با کائنات، قانون جمع است. باهم غذا بخورید، باهم دعا کنید، با هم نماز بخوانید، باهم بازی کنید. تنهایی، افسردگی، بیماری و ناهماهنگی با جهان هستی، فقر و فلاکت می آورد.

۸- قانون هماهنگی:

هماهنگی با هستی یعنی چون هستی، اهل بخشش و رهایش باشی. از ناسپاسی دیگران نرنجید. خودتان سپاسگزار باشید. با جهان هستی هماهنگ باشید. بی‌منّت ببخشید تا بخشیده شوید.

۹- قانون تنوّع:

دنبال تازه ها بگردید. تنوّع انسان را به آرامش می رساند و موهبت های الهی را جذب می کند وقتی تنوّع داریم روحیه کار، افزایش می یابد و انرژی بیشتری را جذب می کنیم.

۱۰- قانون #کارما:

کارهای‌ما یعنی اعمال ما، بازتاب دارد. هر کار بدی درون شما می ماند و هر کار خوبی نیز به خود شما بر می گردد. سلول های مغز انسان به کلمات مهر آمیز پاسخ مثبت می دهند.

هر ذره ای محبت را می فهمد.

گردآوری.مریم صفری

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
تازه‌ترین قدیمی ترین
بازخورد های آنلاین
مشاهده همه نظرات
1
0
عاشق دیدگاه شما هستیم، بهترین راه برای دلگرمی تیم پشتیبانی است.x
کلیک کنید