خلاصه کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

مسئله‌ای که بزرگترین ناراحتی شما در آن نهفته است، مکانی است که بیشترین زمان خود را درونش سپری می‌کنید و فرصت‌های زندگی‌تان را در آن، می‌سوزانید. در باشگاه پنج صبحی ها یاد می‌گیرید که چگونه هرروز صبح، سر ساعت 5 از رختخواب برخیزید و برای استفاده بهتر از زمان، برنامه‌ریزی کنید.

کتاب #باشگاه_پنج_صبحی_ها (The 5 am Club) از آثار ارزشمند و پرفروش حوزه رشد و توسعه فردی است و تاکنون افراد زیادی آن را مطالعه کرده و از مطالب بی‌نظیر آن بهره برده‌اند. اثربخشی این کتاب به حدی است که باعث شده است که به عنوان یکی از معروف‌ترین کتاب‌های حوزه رشد و توسعه فردی تبدیل شود. اساتید بهره‌وری و رشد فردی بر این باور هستند که این کتاب بی‌نظیر آقای رابین شارما این شایستگی را دارد که به عنوان یکی از کتاب‌های مرجع در دانشگاه‌ها تدریس شود.

همان‌‎گونه که از نام این کتاب انگیزشی مشخص است، مخاطب با خواندن آن با ارزش و اهمیت #سحر_خیزی آشنا می‌شود و می‌فهمد که بیدار شدن در ساعات ابتدایی صبح می‌تواند قدرتی شگفت انگیز و معجزه‌آسا برای او به ارمغان بیاورد. کتاب باشگاه 5 صبحی ها نظر متخصصان و بزرگان زیادی را جلب و آن‌ها را وادار به تمجید و تشویق #رابین_شارما، نویسنده این کتاب کرد.

آشنایی با نویسنده کتاب باشگاه پنج صبحی ها ؛ رابین شارما

رابین شارما متولد سال ۱۹۶۵، یک نویسنده محبوب کانادایی است. او وکیل سابق، سخنران، نویسنده و مجری معروف حال حاضر برنامه‌های تلویزیونی است و سال‌ها است که در زمینه‌ توسعه‌ فردی در حال نوشتن و آموزش به افراد مختلف است. تحول رابین شارما در سن ۲۵ سالگی او رخ داد. زمانی که تصمیم گرفت از کار وکالت کناره‌گیری کند و سخنران انگیزشی شود.

او از سال ۱۹۹۴ تا امروز ۱۳ کتاب منتشر کرده است. #کتاب_ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی‌ها» به عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در #مدیریت_فردی ایجاد کند.

. با تشکر از آقای سجاد زمانی

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
تازه‌ترین قدیمی ترین
بازخورد های آنلاین
مشاهده همه نظرات
1
0
عاشق دیدگاه شما هستیم، بهترین راه برای دلگرمی تیم پشتیبانی است.x
کلیک کنید