طرح‌های بیمه عمر پاسارگاد

بیمه های عمر انواع مختلفی دارند و شرکت بیمه پاسارگاد بیمه عمر را به صورت دو دسته بیمه عمر و تامین آتیه و بیمه عمر به شرط فوت تقسیم‌بندی می‌کند:

۱- بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد:
در واقع همان بیمه عمر پاسارگاد به طور کلی است. این طرح در واقع به صورت ترکیبی از بیمه‌نامه‌های عمر به شرط فوت و بیمه عمر به شرط حیات می‌باشد.

در بیمه تامین آتیه پاسارگاد در کنار پوشش‌‎های بیمه عمر از جمله داشتن پوشش فوت، سرمایه‌گذاری نیز برای فرد شکل می‌گیرد. در واقع بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد یکی از نمونه‌های بیمه های عمر یا Universal Life می‌باشد.

این بیمه با رسیدن به سود دهی در طول مدت بیمه‌نامه و تشکیل یک سرمایه‌گذاری ارزشمند می‌تواند به صورت یک پشتوانه مالی و اقتصادی برای فرد بیمه شده و حتی ذینفعان بیمه‌نامه برای زمانی که کنارشان نیستیم باشد. طرح‌های این بیمه عبارتند از:

بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان پاسارگاد
بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار پاسارگاد
بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد
بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد مورد استقبال فراوانی از طرف بیمه گذاران قرار گرفته، به طوری که منظور افراد و شرکت ها از بیمه عمر پاسارگاد همان بیمه عمر و تامین آتیه است
۲-بیمه بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد
شرکت بیمه پاسارگاد از اول دی ماه سال ۱۴۰۰ طرح جدیدی را ارائه کرده که می توانید در پایان بیمه نامه مستمری دریافت کنید. همه پوشش های بیمه عمر و تامین آتیه بیمه عمر پاسارگاد در این بیمه نامه برقرار بوده و علاوه بر آن بیمه شده می تواند به انتخاب خود در پایان مدت بیمه نامه اندوخته بیمه نامه را برداشت نموده و یا مستمری دریافت نماید. تعداد سال های دریافت مستمری به انتخاب خود فرد می تواند تعریف شود.

۳-بیمه عمر به شرط فوت:

این طرح بیمه عمر پاسارگاد، فقط پوشش فوت برای دارنده بیمه‌نامه دارد. این طرح به دو صورت زیر ارائه می‌شود:

 

بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه ثابت: این بیمه عمر فقط پوشش فوت را برای بیمه شده فراهم می‌کند. اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه‌نامه فوت نماید سرمایه فوت به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت می‌شود و سرمایه‌گذاری ندارد و اگر بیمه شده در پایان مدت قرار داد در قید حیات باشد هیچ مبلغی به وی پرداخت نمی‌شود. معمولا این بیمه‌نامه را ادارات و سازمان‌ها برای کارکنان خود انجام می‌دهند.

بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه نزولی: این بیمه‌نامه در سایر شرکت های بیمه به نام بیمه عمر مانده بدهکار معروف است. شرایط این بیمه‌نامه با بیمه عمر متفاوت است و این بیمه‌نامه برای حمایت فرد در مقابل بدهی‌های بانکی وی انجام می‌شود. مبلغ این بیمه‌نامه هر سال نسبت به سال قبل کاهش می‌یابد و در پایان قرارداد به صفر می‌رسد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد های آنلاین
مشاهده همه نظرات
0
عاشق دیدگاه شما هستیم، بهترین راه برای دلگرمی تیم پشتیبانی است.x
کلیک کنید