مذاکره کننده

رهایی از ترس برای مشاوره بیمه عمر

ترس از شکست به معنای فرار از تغییر موقعیت است. شما باید بتوانید بر تمامی موانعی که مانع موفقیت شما در زمینه افزایش فروش بیمه میشود غلبه کرده و سعی کنید آنها را کنار بزنید. ترس از شکست به دلیل تصور بدترین نتیجه ممکن است و این به معنای از دست دادن موقعیت فعلی شماست. اگر شما در کار خود خواهان پیشرفت هستید باید بر موانعی که بر سر راهتان قرار میگیرد غلبه کنید. ترس از شکست در فروش بیمه مانع پیشرفت در کار شما خواهد شد. لذا لازم است حتما در این امور بر ترس غلبه کرده و زمینه پیشرفت خود را مهیا کنید.

برای مثال قصد دارید به یک بیمه گذار عمده نرخ و شرایط بیمه را اعلام کنید یا یک جلسه با او داشته باشید بخاطر ترس از برگزاری جلسه و اینکه امکان دارد بیمه گذار با شما همکاری نکند عملا خودتان را به سمت شکست سوق می دهید در حالیکه اگر اعتماد به نفس داشته باشید و در جلسه شرکت کنید و نرخ و شرایط را به ایشان اعلام کنید مطمئن باشید که برنده از میدان خارج خواهید شد.

چرا افراد ترس از شکست در فروش بیمه دارند ؟

تصمیم بدون عمل : بسیاری از افرادی که وارد کار فروش بیمه میشوند ، در ابتدای کار تصمیمات بزرگی میگیرند اما با وجود رقبا حجم بالای کار ممکن است اضطراب و ترس از شکست بر آنها غلبه کرده و مانع پیشرفت آنها شود. لذا لازم است تصمیماتی که شما برای افزایش فروش میگیرید عقلانی بوده و در چارچوب افزایش فروش اقدام کنید. تنها فکر کردن و تصمیم گرفتن مثمر ثمر واقع نمیشود لازمه موفقیت در هر کاری اقدام است. اقدام عقلانی و حساب شده میتواند بیمه گذاران بسیاری برای شما به همراه داشته باشد.

داشتن احساس کمال گرایی : کمال گرایی به معنای همه چیز را در سطحی ایده آل خواستن است. این خود مانعی بسیار بزرگ برای کار در فروش بیمه به شمار خواهد رفت. کمال گرا بودن حسی است که میتواند مانع قدم برداشتن افراد در مسیر موفقیت در فروش بیمه شود. لذا لازم است حس کمال گرایی را در خود از بین برده و سپس برای افزایش فروش بیمه اقدام کنید. مطمئن باشید شما هیچ زمان به آنچه در فکر و ذهن خود از یک نماینده ایده ال و همه فن حریف ساخته اید نخواهید رسید پس کمال گرایی را کنار بگذارید و همینگونه که هستید عمل کنید به مرور امورتان رو به راه می شود و اطلاعات شما هم افزایش می یابد.

روش های افزایش فروش بیمه

عدم اعتماد به نفس : نداشتن اعتماد به نفس یکی دیگر از عواملی است که باعث میشود فرد دچار ترس از شکست در فروش بیمه شود. راه های بیشماری برای افزایش اعتماد به نفس وجود دارد. اما لازم است که برای تقویت اعتماد به نفس خود قدمی برداشته زیرا بیمه گذاران شما با افرادی که دارای اعتماد به نفس نیستند احساس راحتی نخواهند کرد و نداشتن اعتماد به نفس را یکی از نشانه های منفی و عدم صداقت فرد در نظر خواهند گرفت.

برنامه ریزی کنید : برای غلبه بر ترس از شکست لازم است شما برنامه ریزی داشته باشید. برنامه ریزی در فروش بیمه احساس ریسک پذیری شما را تقویت کرده و خود پله برای صعود بر موفقیت شما خواهد شد. لازم است که برای افزایش فروش بیمه مخصوصا به شیوه های آنلاین و بازاریابی آنلاین برنامه ریزی داشته باشید و بر طبق برنامه ریزی اقدام کنید.

 

چگونه بر ترس از شکست در فروش بیمه غلبه کنیم ؟
برای غلبه بر ترس از شکست در فروش بیمه لازم است که مواردی را رعایت و ذکر کنید. در ادامه به توضیح روش هایی میپردازیم که برای ترس از شکست بسیار موثر واقع خواهد شد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تمرکز بر فروش : فقط بر فروش بیمه تمرکز کنید. شما میخواهید فروش بیمه را افزایش دهید پس فقط تمرکز اصلی خود را بر فروش بگذارید. هر چه بیشتر بر فروش متمرکز شوید فروش بیشتری خواهید داشت. تمرکز داشتن یکی از قدرت هایی است که میتواند باعث پیشرفت در امور فروش بیمه شما شود. لذا بهتر است حتما قدرت تمرکز خود را افزایش داده و از آن بهره ببرید.

نسبت به ترستان بی توجه باشید : سعی کنید نسبت به ترستان بی توجه باشید. هر چقدر بر روی آن متمرکز شوید اساس کار فروش بیمه شما را تحت تاثیر بیشتر قرار میدهد. لازم است که شما حتما نسبت به آن بی اعتنا باشید تا آن را درون خود حل کنید. نباید از ترستان فرار کنید زیرا این کار باعث میشود آن بیشتر به دنبال شما بیاید. برای حل ترستان لازم است با آن رو به رو شده و آن را حل کنید. ترس از شکست جز دوری از موفقیت برای شما دستاوردی نخواهد داشت. برای افزایش فروش لازم است شما بر ترس های خود غلبه کنید.

جمع بندی مطلب
در این مطلب درباره ترس از شکست در فروش بیمه با شما صحبت کردیم. علل ترس از فروش یا شکست در کار را بررسی کردیم و همچنین روش هایی برای غلبه بر ترس از شکست با شما صحبت کردیم.

منبع:
. مجید نظمی
. جهانشاه محرابیان
5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد های آنلاین
مشاهده همه نظرات
0
عاشق دیدگاه شما هستیم، بهترین راه برای دلگرمی تیم پشتیبانی است.x
کلیک کنید