5 گل زیبا که به راحتی در آپارتمان رشد می‌کنند

لیلیوم سفید

گل لیلیوم سفید یکی از بهترین گل‌های آپارتمانی است که به نور کمی از خورشید احتیاج دارد. در واقع نور مستقیم خورشید گل لیلیوم سفید را پژمرده می‌کند. پس برای نتیجه‌ی بهتر 1.5 تا 2.5 متر دورتر از پنجره بگذارید. لیلیوم سفید به مقدار زیادی آب آحتیاج دارد. هر موقع این گل تشنه می‌شود برگ‌های آن شروع به افتادن می‌کند.

 

 

 

 

بنفشه‌ی آفریقایی

بنفشه آفریقایی گلی بسیار زیباست که در عین حال به مراقبت زیاد احتیاج ندارد و برای نگهداری در آپارتمان بسیار مناسب است. این گل به مقداری کمی نور خورشید احتیاج دارد و با گذاشتن آن در پشت پنجره نور کافی را صبح‌ها می‌گیرد. حتی نور مصنوعی سفید مثل نور فلورسنت هم برای این گل خیلی مناسب است. خاک این گل باید مرطوب باشد اما نباید خیس و پرآب باشد. برگ‌های بنفشه‌ی آفریقایی را نباید خیس کنید که باعث ایجاد لک روی آن‌ها می‌شود. دمای مناسب اتاق برای بنفشه آفریقایی بین 18 تا 26 درجه است.

بنفشه آفریقایی، گلی که در آپارتمان هم می‌تواند رشد کند.

 

 

گل همیشه بهار

گل همیشه بهار که با رنگ‌های زرد و نارنجی زیبایی که دارد شناخته شده است، خیلی سریع و آسان رشد می‌کند و برای نگهداری در آپارتمان گل مناسبی است. البته این گل به نور زیادی احتیاج دارد. پس باید آن را جلوی پنجره بگذارید تا نور به اندازه کافی دریافت کند.

گل همیشه بهار، گلی که در آپارتمان هم می‌تواند رشد کند.

 

 

 

گل بگونیا

بگونیا ویژگی‌هایی دارد که برای نگهداری در آپارتمان مناسب است؛ مقاوم است، نیاز به مراقبت زیاد ندارد و گلدهی این گل راحت است. دمای اتاق نباید زیاد و گرم باشد؛ همین طور باید نزدیک به پنجره باشد که نور کافی برای رشد دریافت کند. البته این گل به نور مستقیم احتیاج ندارد.

بگونیا، گلی که در آپارتمان هم می‌تواند رشد کند.

 

گل کاکتوس

شاید فکر نمی‌کردید که کاتوس هم گل می‌دهد، ولی در واقع اغلب گونه‌های کاکتوس گل‌ها بسیار زیبایی می‌دهند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد های آنلاین
مشاهده همه نظرات
0
عاشق دیدگاه شما هستیم، بهترین راه برای دلگرمی تیم پشتیبانی است.x
کلیک کنید