تحلیل گر مالی

مشاغل , وبلاگ

۳ اسفند ۱۴۰۱ 648 بازدید

تحلیل گر مالی

اگر قدرت تجزیه و تحلیل خوبی داشته و به بازارهای مالی علاقه زیادی دارید، شغل تحلیل گر مالی برای شما ایده آل است. هرچند که تحلیل گری مالی (البته فقط به عنوان شغل) در ایران جدید است و به اندازه کافی توسعه نیافته است ولی شما به عنوان تحلیل گر مالی اطلاعات و گزارشات مالی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهید تا بتوانند بهترین تصمیمات را بگیرند.

حوزه های کاری تحلیل گر مالی
مشتریان یا کارفرمای شما می توانند بانک ها، شرکت های بیمه، کارگزاری های بورس و یا افراد و شرکت های سرمایه گذار باشند که از شما به عنوان تحلیل گر مالی بابت نحوه سرمایه گذاری خود مشورت می گیرند.

برخی ویژگیهای لازم برای این شغل
برای موفقیت در شغل تحلیل گر مالی باید علم اقتصاد و کسب و کار را بشناسید. همچنین در ارتباطات، ریاضیات و فناوری اطلاعات مسلط بوده و توان تحمل فشار کاری زیاد را داشته باشید.

تحلیل گر مالی چه می کند؟
متخصص و تحلیل گر مالی راهنمایی های لازم را به شرکت ها و افراد در خصوص تصمیم گیری های سرمایه گذاری ارائه می دهد. آنها سرمایه گذاری در سهام، اوراق قرضه، طلا، مسکن و سایر انواع سرمایه گذاری را ارزیابی می کنند و به کارفرما یا مشتریان خود مشورت لازم را ارائه می دهند.

 

 

محیط کار و ساعات فعالیت
شما به عنوان تحلیل گر مالی معمولا در ادارات، شرکت ها و یا دفاتر کار خود فعالیت می کنید. ساعت کاری شما معمولا نامشخص و گاهی بسیار فشرده و طولانی می باشد.

در ادامه با وظایف تحلیل گر مالی، توانایی ها و مهارتها، نحوه ورود به شغل تحلیل گری مالی، بازارکار و درآمد تحلیل گران مالی و تیپ های شخصیتی مناسب شغل تحلیل گر مالی آشنا می شوید.لید
واژه : تحلیل گر بازارهای مالی – استخدام تحلیل گر مالی – تحلیل گر بازارهای مالی بین المللی – درآمد تحلیل گر مالی – تحلیلگر مالی – بازار کار تحلیل گر مالی – تحلیل گر مالی بورس

مسئولیت ها و وظایف تحلیل گر مالی
توصیه زمینه های سرمایه گذاری مناسب به افراد و شرکت ها به منظور کمک به سرمایه گذاری بهتر آنها

ارزیابی داده های جاری و گذشته

مطالعه روندهای اقتصادی و سیاسی موثر بر بازارهای مالی به منظور ارائه مشورت بهتر و دقیق تر به مراجعین و کارفرمای خود

مطالعه صورت های مالی و تحلیل قیمت کالاها، فروش ها، هزینه ها، مخارج و نرخ های بیمه برای تعیین ارزش شرکت بوسیله پیش بینی درآمد آینده آن

ملاقات با مقامات شرکت برای کسب دید بهتر از چشم انداز شرکت و ارزیابی دقیق تر آن

تهیه گزارشات مکتوب و ارائه به مخاطبین خود

ملاقات باسرمایه گذاران برای توضیح در مورد پیشنهاد ها و توصیه ها

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد های آنلاین
مشاهده همه نظرات
0
عاشق دیدگاه شما هستیم، بهترین راه برای دلگرمی تیم پشتیبانی است.x
کلیک کنید